Ett nytt litet liv

Livet är på väg mot en riktig förändring. Till det goda, för den 9september beräknas lillebror komma till världen! Helt underbart. Så efterlängtad och älskad från första stund. Livet är allt underbart! 




Plussade den 22desember, höll det hemligt till julafton då Martin fick ett paket av mig med ett skrivet brev. 

Även denna graviditet har vi blivit flyttade, denna gång har vi totalt blivit flyttad 3veckor och 4dagar. Med Melvina vart vi flyttade 3veckor och 2 dagar.

Denna graviditet har jag mått sämre. Med Melvina mådde jag mer eller mindre tipp topp hela tiden. Denna gång har jag både mått illa och spytt några gånger. Haft ont i ryggen, ont i mitt ena ben och sjukt trött. Kunnat sova hur mkt som helst men nu känns det som allt är så mkt enklare. Kan vakna på morgonen och inte somna om varje sekund. Mitt dåliga tålamod har kommit tillbaka känns det som. Tyckte jag hade så dåligt tålamod när jag var gravid tidigare så det verkar hålla i sig denna gång också. 

Sen kommer det bli helt underbart att Melvina och lilla pojken i magen kommer få en kusin som är beräknad att komma i mitten av juli. Så ska bli så sjukt skoj att min bästa vän och svägerska också är gravid. Så mkt kärlek och helt underbart! Blir så glad! ❤️❤️❤️❤️ finns inga ord som igentligen passar in på den kärlek och lycka dom väller över! 

Kommentarer
Nikoninan säger:

helt fantastiskt !<3 så stort grattis till er , vilken fantastisk sommar vi kommer få <3 helt underbart !! i vått och torrt <3

Svar: Och stort grattis till er 😘❤️ sommaren kommer bli underbar ☺️ håller med, vått och torrt, alltid ❤️❤️❤️
Emelinda

2016-04-14 | 15:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback