Telefonbänk

Äntligen!!!!! 
Äntligen är jag klar med renoveringen av telefonbänken. Den vart så jäkla snygg. Är så nöjd. Det har vart mkt pill med den men nu äntligen är den färdig. Nu ska den få flytta in på sin platts i hallen. Sen måste jag hitta nå snyggt bord/byrå att ha brevid den.... 

Efter 
Löjligt nöjd är jag!


Före
Ta bort alla häftklamrar och få bort allt tyg, den var deygt och tog lång tid. Tur man har en snäll karl som hjälpte mig med det. 

Sprejmålning pågår 


Tyget inköpt och första dynan sitter på platts 
Pilligt att få dit all tyg på rätt platts och snyggt...


Men att ha arbetat med denna Telefonbänk har vart kul, speciellt när resultatet var så bra! Kantbandet behöll jag så att jag skulle kunna använde den till det nya tyget. Var pilligt att gå dit det med det hjälpte Martin mig med. Så nöjd!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback