Lediga dagar ❤️

Vart ledig tisdag och onsdag. Så härligt att få vara hemma med sin lilla mini människa! Underbart. Men imorgon blir det jobb och dagis igen. 

Vi har gjort blåbärsmothis både igår morse och idag, vilket är riktigt populärt enligt mellis. Själv gjorde jag avokadesmothis... Melvina kladda och mumms och tyckte det var så gott! Älsklingen min 



Har även hunnit sy mössor, en till mellis och en till mig själv. Sen sydda jag även 2 kuddar av det gråa tyget som jag fick över efter jag klädde om telefonbänken. Vart super! 

Dalahästar måste det ju så klart vara! 

Vi har även vart ute på promenad i solen, strosat runt och även vart ner på stan och tog en snabbfika med mormor. 

Denna lilla tjej lyser upp min dag så mkt, hela min värld snurrar runt denna lilla mini människa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback