Lång helg!

Vart så länge sen jag skrivit något men ska verkligen försöka komma igång igen. Har börjar plugga engelska 6 och märker verkligen hur mkt grammatik som fallit bort sen man gick i skolan....  Men förhoppningsvis kommer jag bli bra mkt bättre nu. Har lättare att prata, skriva är så svårt. Jag har ordet men vet inte alls hur jag ska få ordet korrekt på papper. Stavning är så svårt och det är en svaghet som jag har..... Men det fixar sig. Blir en hel del plugg...... Har skickat in fösts uppgiften så ska börja med nästa... 

Denna helg har det vart fullt upp!!! 

Lördag firade vi Lilly som fyllt 1 år. Så vart så mkt bus och skoj och Melvina och Lillysamspelade väldigt bra. Så roligt! Minstingen i gänget är hela 1år! Vart tar tiden vägen! 

Direkt efter 1års kalaset vart det att åka ut till sörvik och fira pappa/ morfar som fyllt hela 52år! Så där vart det mat och tårta. 

Idag var vi bjudna på mat hos mamma/ mormor. Hela familjeskaran var där, goda med lilla saga, Melvina vart så avensjuk när jg höll i saga... Hon har busat och stojat med sina mostrar och morbröder....vi firade även att Melvina ska få en till liten kusin, en liten pojke kommer i april. Sån lycka och så kul det ska bli! Vi har haft en helg med full fart!!!

Saga tappade sin napp så då tog Melvina den och försökte trycka in den i sagas mun igen. Hon såg så söt ut och så hjälpsam. Lilla stumpan!  




Imorgon är det vardag igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback