Vatten pause

Hejsan härliga torsdag! Sitter här i mina målarkläder och målar på.... Har typ målat hela dagen. Hunnit med ett träningspass, vart intervaller så Martin och Melvina stod och pressa mig i en öppförsbacke, så sprang ally jag kunde typ 60m sen gå ner igen, gjorde det 5gånger sen vart banan längre så kanske 80/90 m som jag skulle springa allt jag kunde öppför och sen jogga ner för backen och så ta i allt jag hade igen... Kan säga att jag vart helt slut..... Sen hem igen och fortsätta måla. Sen kom Johanna förbi så då vart det fika och prat och mys. Vi satt ute på altan en stund... En liten jetingjävel kröp upp för mitt ben och jag kände att det var nått som kröp på låret så jag flög upp och försökte skaka ur den... Fick ett stik i benet... Usch och fy för småkryp..... 

Så har Melvina tränat på att stå en hel del idag, får se när hon vågar ta sina första steg själv 😍❤️


Martin och Melvina är och köper maskeringstejp men snart är de väl tillbaka så då är det bara att börja måla igen! 


Kommentarer
Sandra säger:

alltså ååh! :) det dröjer nog inte alls länge innan hon går. Adrian kan då inte stå så där. Han håller i sig i saker och går med gåvagnen bara :P

Svar: Ne man vet aldrig, nått litet steg tycker jag hon borde kunna ta innan jag börjar jobba så jag inte missar det! Adrian kommer säkert lära sig det snart och då kommer det gå undan 😘
Emelinda

2015-05-28 | 18:52:08
Bloggadress: http://sandraerikssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback