Shopping tur

Idag vart det en shopping tur till Borlänge med mamma. Mamma skulle fixa sina naglar så då följde vi med för att gå på sko jakt till mellis. Letade efter kavat, helvita skinnskor.... Hittade bara en butik som hade kavat men då hade dom knappt nå storlekar och inga vita som jag var ute efter. Så men efter lite velande så vart det pax skor, vitt skinn så hoppas de blir perfekta! Får köpa kavat en annan gång istället för hon behöver ju fler riktiga skor. Så vi åt mat på Ikea och gick igenom där, köpte en fårskinnspälls (man kan ju inte ha för många) som jag ska klippa hål i och ha i vagnen. Milla har gjort så till Lilly och det var ju sååååå fint så måste göra så jag med. Köpte även Melvinas 1års klänning! Kollat på den så länge så nu slog jag till, är ju snart bara 2månader kvar. Vart även massa annat som mormor köpte till mellis. Bortskämd liten tös ❤️

Hänga Ikea påsen på vagnen var bra för då kunde mellis leka med leksaker, släpet hon de så åkte de ner i påsen och så kunde hon sparka på påsen. 


Köpte en glasflaska som jag ska ha sköljmedel i nere i tvättstugan och en ögonbrynspenna.... Stor shopping till mig... 

När jag kom hem vart det att springa ut på en springtur med Fillan, riktigt trevligt och drygt. Massa prat han vi med iaf ❤️ så det lär vi göra igen. Funderar på om jag ska springa stadsloppet iår. Är precis 1 månad kvar tills loppet. Så lär träna träna..... 

Så kom även farfar Ulf förbi och visa upp nya bilen! Superfin, så åkte jag och köpte mat så vi alla åt från flamenco. Trevligt och Melvina satt brevid och ville ha bröd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback