Nyår 2015

Har inte skrivit nå vad vi gjorde första nyåret med Melvina. På dagen vart vi bjudna på mat hos Fredrik och Johanna. Vart så mumms då det hade Fredrik fixat bra. Mot kvällen vart det china med Johanna och fredrik, Melvina fick då vara hos morfar och mormor Anna och vovvarna medans vi åt lite snabbt. Fort gick det, china måste haft bråttom då vi han äta mat och efterrätt på knappt 1 timme. Så åkte vi och hämta vår tjej som hade somnat så på med kläder och in i bilen och hem. Då vaknade tjejen och hade inga planer på att sova mer så hon var vaken till ganska sent. Sen spela vi spel. När klockan vart 12 gick vi ut och kollade på raketerna och skålade med pomak. Inte dumt det! Men kvällen vart så skojj. 

Så roligt att jag och min bästa vän är svägerskor. Det skulle man aldrig kunn tro om någon hade sagt det när vi gick i 7an och 8an. Herregud villen lycka jag har som har Johanna brevid mig ❤️ 

Uppklädda och redo för att fira in det nya året 



💖


De 2 bilderna nederst är det fredrik som tagit! 

Kommentarer
Nikoninan säger:

Åh älskade du !! Älskade ni !! ❤️❤️ bästa ❤️ :)

2015-05-16 | 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback