Full fart denna måndag!

Dagen har svept förbi i kanon fart... Började dagen med att åka till däckfirma för att lämna in vårt däck då vi fick punka. Däcket var helt paj så vart ett helt nytt.... Hade pappa med mig som fick hjälpa att bära däcket och så. Hehe slippa åka själv till sånna där läskiga ställen! Vi gick en liten promenad vid gammelgården sen åkte vi till ett fik och satte oss och fika. Åt frukost jag eftersom jag inte hann med det imorse. Efter vi fikat var det att åka vidare till Sandra och låta barnen leka av sig. Så full fart och busa. Melvina tycker det var så skojj att träffa Signe, Maja och Willmer. Sen när det var klart sär så var det att åka vidare till stan för att köpa kavt lära gå skor till Melvina men fanns inge storlekar.... Så får köpa i Borlänge istället! De vet allt vad de kan ta betalt för... Kavat skor till Melvina kostar 499kr som hittat...... Hahah men de är ju så fina och bra kvalité med bra stöd. Så bara att köra på! Så vart att gå runt och kika på allt annat också i butikerna. Sen vart det fika på engel med mamma. Herregud vad jag har fikat idag? Slog alla flugor i en smäll. Men kom på nu att jag glömt äta lunch, men 3 fikastunder lär ju väga upp det. 





Nu väntar vi utanför Martins jobb. Så älsklingen för skjuss hem idag, slipper han cykla i detta tröja väder! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback