En regnig dag.

Idag har det inte vart så härligt väder, småregnat hela tiden och dystert. Har mest hållt oss inomhus. Pappa/morfar var förbi en snabbis, han skulle köpa en spegel åt farfar så sa att jag kunde bli med så jag skulle komma ut lite ändå även det tråkiga vädret. Så vi åkte och fika uppe på Coop och så in på rusta för att köpa en spegel. Så en snabb vända kom vi ut idag. Annars har vi bara vart inne och myst. 


Inatt vaknade mellis vid 2 tiden och var väldigt pigg... Försöka få henne att somna om igen tog ca 45minuter. När hon väl somna och jag kunde lägga mig i sängen igen så var jag klarvaken och pigg så jag kollade senast på kl och då var den 4a på morgonen. Så var helt slut imorse när tösen vakna ❤️ men hon tog lite sovmorgon iaf, vaknade 20 över 6. Annars har hon vaknat 05.30 på mornarna! Men Martin tog henne på morgonen så jag kunde sova lite till tills han åkte till jobbet så fick iaf ca 30 min extra i sängen. Så skönt! 

Imorgon blir det nog öppna förskolan och busa av lilltjejen. Funderar även på att åka och hälsa på mormor och morfar ( melvinas gammel mormor och gammel morfar) var så länge sen jag träffa morfar. Var nog sist på melvinas dop då hon var 3 månader och imorgon blir hon 10 månader så har hänt så mkt med henne sen sist han såg henne ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback