Dagens olycka

Märks att Melvina blir mer vild och vågar gå runt i huset och roar sig. Så idag hände det en olycka. Melvina stod och slog på vår helkropps spegel och helt plötsligt ramlar den ner, Melvina blir rädd och faller rakt bakåt men som tur är hinner jag emellan då spegel föll rakt över henne så jag fick spegeln över axeln och på armbågen på nå vis så Melvina fick som tur ingen tung spegel över sig... Mamma får ta smällen men bättre det än Melvina ❤️ så hon var ledsen men lugnade sig fort bara jag tog upp henne och gosade med henne. Lilla hjärtat mitt! Kollade på spikarna som spegel satt på och de hade "lossnat" de vek sig så vi lär nog sätta fast den på en. annat sätt så det inte händer igen. Men inge 7års otur vart det heller då spegeln höll utan några sprickor eller nått. 


Kan tänka mig att det bara är början av allt. Min pappa sa till min mamma när jag och min syster var små - Dom mal sönder hela huset. Hahah ändå säger mamma att vi var så lugna och snälla tjejer. Men hon jämför nog med då mina bröder Tom och Robert kom in i bilden då krukor mm gick sönder på löpande band av alla bollar som sparkades och flög hej vilt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback