Bra start på en ledig dag

Började morgonen med en springtur, 5,4km och gick så drygt i början då jag kände mig helt stum i benen men efter en liten stund kom jag in i det och det gick väldigt bra. Så utökade banan som jag brukar springa! Måste senast anmäla mig till stadsloppet den 17e och har fortfarande inte sprungit så långt. Vill ju inte vara kassast av alla... Vill helst springa 10km spåret. Så ska försöka springa på nu de dagar som är kvar innan anmälan och se hur långt jag kan springa och på villen tid, vist kommer säkert inte kunna springa 1 mil på några dagar men kommer jag över 6km utan problem så kan jag pressa mig att träna mkt nu tills det är daga så jag kan springa 10km. Heja heja.... 

Kom iaf hem lagomt till frukost så koka ägg och gjorde äggmos till Melvina till Frukost och hon verkar gilla det mkt. Martin gjorde en god blåbärsmothis och så vart det hårdmacka med ägg på. Mumms. Lediga dagar är så härligt ❤️

Lilla älsklingen 💕

Martin och Melvina sover förmiddags luren så då ska jag passa på att ducha och åka och köpa jord till mitt lilla plantage jag ska göra ute! Senare idag blir det fotboll med vännerna! Springa springa springa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback