Gungstolen

Ropade in en gamal gungstol på auktion när jag var gravid som jag skulle renovera innan tjejen kom till världen. Jag höll på med den dagarna innan men han inte klar så den vart klar efter Melvina kom till världen. Men bättre sent än aldrig, vart så nöjd och den har prytt melvinas rum så fint med hennes nallar och dockor. 

Så såg gungstolen ut på auktionen.
Sliten och tappade färgen. Så hem och börja skrapa färg och fixa 

Efter
Stolen vart så fin så. Men nu lär jag flytta ur den från hennes rum då den inte får platts att stå och se fin ut! 



Min lilla klätterapa som ska klättra på allt. 



Kommentarer
Nikoninan säger:

Iih kul att du skrivit !! 😊😊 å stolen blev så fin så 😊❤️👍

2015-03-29 | 14:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback