Ny start

Torsdag idag. Vilket betyder att jag har jobbat i 4a dagar. Tiden går så fort och dagarna sveper iväg. Men att vara hemma i 1 år är jag nu på banan ute i arbetslivet igen och att knappt knappat på en riktig dator på 1 år så är det det ända jag gör om dagarna och efter ett år så kan jag än skriva på tangenterna utan att kolla på tangenterna. Trodde jag skulle vara riktig seg att skriva och knappa men ej. Funkar fint! Att jobba på en bank så innebär det mkt att stå vid datorn och träffa kunder. Så är ju ett stort plus om man kan prata samtidigt som man skriver! Hehe  Trodde även att jag skulle tappat mkt hur man gör mm men det mesta sitter kvar i huvet. Är så kul att höra kunder som säger att dom har saknat en och är så kul att jag är tillbaka! 

Iaf. Att vara ifrån Melvina är nått helt annat. Vilken saknad jag känner, att inte få hela dagarna med min lilla tjej! Det känns riktigt konstigt men det känns ändå att det blir lättare och lättare, första dagen jag jobba och när jag klev innanför dörren hemma och ser Melvina. Melvina ser mig och man ser hur glad hon vart när jag kom hem så kunde jag inte hålla tårarna borta. Mitt älskade barn vad jag saknade dig insåg jag när jag såg henne hemma! Kärleken till dig är det största jag kännt. De andra dagarna har gått bättre. Hinner även leka lite med Melvina på mornarna innan jag ska iväg och jobba så då får Martin sova ut och få lite sovmorgon. 

Så denna vecka har jag inte hunnit med mkt mer än att gosa med min dotter. Även så har nya bordet kommit! Så nöjd 

Att få sånna här bilder när jag är på jobbet gör min dag ❤️

Melvina har även tagit 17steg, hon går allt mer och mer! Idag kommer äntligen morfar Anders hem från USA! Så imorgon blir det kramkalas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback