Julafton

Vi har haft en helt underbar jul. Så mycket skratt och så mkt paket. Lill tjejen blir så bortskämd. Vi har flängt runt som vanligt. Dagen före startade vi julfirandet hemma hos mamma/Mormor och med alla där. Tomten kom på besök. Små kusinerna hade samma outfits på sig. så söta och lilla Saga är så liten emot Melvina. Vi spelade även bingolotto och Martin vann nyårslott (Så nu vet vi vad vi ska göra på nyår) Melvina var det full fart i, vid en 9 tiden då slockna hon av inne i soffan i rummet intill. Trött tjej som höll i gång länge. 
 
 
 
 
Melvina tog sovmorgon på julaftonsmorgon och vaknade 07.40. så då vart det packetöppning här hemma. Vart så bortskämd som vanligt av min Martin. Melvina fick leksaker och martin fick lite blandat av mig. Direkt när vi hade ätit frukost och gjort ordning oss så åkte vi till Svärmor/Farmor och hela familjen där, Vi svängde först förbi vid Melvinas ÄnglaFaster och tände ett ljus.  
 
Här har både jag och martin vart superdåliga på att ta kort för här har vi ju både Svärfar/Farfar och Farbror som tar så fina bilder. Här nedan är 2 bilder som Svärfar/Farfar har tagit. Även här kom tomten på besök och såååå mycket skratt det var när toimten var på besök! Underbart! Även här får Melvina så mycket paket och blir så bortskämd.
 
 Bilden nedan har farbror fredrik tagit

Sen vid halv 3 åkte vi vidare ut till sörvik för att fira jul där med pappa/morfar och alla där. Kusinerna och allt! Full fart. Även här kom det en tomte och hälsade på! Så roligt
 



Melvina, jag och min farfar/ Gammelfarfar 
 
Gammelfarfar tyckte Melvinas dupplo var en fantasifull lek. 
 
Pappa och min kusin Robin fixar maten! 
När vi börja packa in grejerna i bilen och börja förberedda mellis för hemfärd så kröp hon upp i morfars knä och nästan somna! Helt slut efter allt julfirande! 

Vi har haft en underbar jul med nära och kära! Julafton kommer jg komma ihåg, så mkt kärlek och så mkt glädje! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback