Trött!

Tisdag idag och nu känner jag mig helt slut... Är tröttis. Mellis har precis somnat för kvällen, Martin är ute i båten och fiskar. Jag har nu slagit ner mig i soffan. Så här blir jag kvar. Har lagat chili con Carne och det var en hit för mellis. Hon har blivit att vägra äta burkmaten. Hon ska äta det vi ska äta. Så nu får hon äta mer och mer den maten vi äter men blir att tänka ett steg längre med vad man har i maten. 

Hon lekte och dansa så snällt medans jag laga mat. Hon får ha hel hacklapp. Herr hon kladdar så mkt nu! 


Hon var så trött när hon åt men efter maten vart hon på bättre humör och skratta och busade. Vi låg inne i hennes tält och det var populärt! 

Idag har även Martin hämtat ut mitt paket som jag får av mamma och Anders i tidig födelsedagspresent. Ibland är det tur man bor i en liten stad där alla känner alla typ. För igår när jag gick runt på lunchen så gick jag förbi Nova hem och då kom hon som äger butiken och sa att paketet är klart att hämtas att min mamma vart in och betalat. Mamma har helt glömt bort att berättat det att jag bara kan åka dit och hämta det men tur så fick jag ju reda på det på ett sätt iaf. Mamma är i USA nu och är borta 4veckor till. Hehe så ska försöka skruva upp det ikväll! Kanske ta lite godis till! 

Mellis tyckte iaf om att klättra upp på paketet. När hon kom upp klappa hon händerna. Min lilla klätterfia 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback