Melvina 9 månader

Idag blir lillfian hela 9månader! Vart tar tiden vägen? Vart tog min lilla bäbis vägen som var så liten! Att få vara med dig att se dig utvecklas och växa och bli större! Vilken lycka det är att få ha dig, kommer alltid vara så stolt över dig min tjej! Det finaste och dyrbaraste som finns! Mamma och pappa älskar dig så enormt och kommer säga det varje dag till dig ❤️

Gjort ett kollage, det är från du föddes till du är 8månader. Bilderna är tagna med exakt 1 månads mellanrum ❤️
Så mkt som händer på så kort tid! 

Du kryper, klättrar, skrattar, busar, vinkar , klappar händer. Helt underbart 💕

Idag var vi till Bvc, dags för mätning och vägning. 68cm och 8090g du växer så det knakar 💕

För exakt 1år sen 

höll vi på med att renovera, köket var nästan klart men inte riktigt. Det känns inte så länge sen men ändå känns det som att vi alltid har haft får lilla tjej! För 1 år sen hade vi gått 65% av graviditeten, 27veckor. 

För exakt 1 år sen låg du i magen 💕


Idag är du 9månader! Mitt allt 💕 hur gick tiden så fort? 


Kommentarer
Nikoninan säger:

Siddu stora tjejen då !<3 :) Åh grattis igen skruttan, världens goaste lillfia <3 Snabbt det går (: känns som det var igår man satt och grät å snörvla av lycka när jag förstod vad det stod på fredriks mugg haha xD

Svar: Ja det går så fort ❤️ haha ja det känns som så länge sen men ändå inte ☺️😘
Emelinda

2015-04-13 | 21:35:28
Bloggadress: http://nikoninan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback