Syjunta!

Idag är det lördag! Så skönt att gå sova ut på morgonen! Igår efter jobbet var jag och köpte tyg! Kom på att jag ska sy ett lapptäcke till barnvagnen! Så var och hitta 2 fina tyger! Hihi så nöjd! Ett med rosa dalahästar och ett grått randigt! Så fina! Men lör dit och köpa ett till tyg har jag tänkt mig! Så roligt att pyssla! Ett måste som jag har under min livstid är att lära mig virka och sticka! 

Tygerna 
Ena sidan klar! 
Baksidan tänkte jag ha i det randiga tyget men tänkte jag skulle köpa ett ljuståsa tyg som jag kan göra som en ram runt! Så nöjd! Förut tyckte jag om att sy och fick bra betyg i skolan på syslöjd! Kan förstå varför för det är ju roligt att få göra eget! 

Martin är och spelar paintball men sen när han kommer hem ska vi ner på marknaden och kika! Hihi så mysigt med marknader! 

Igår på kvällen var jag och Jennifer och kolla på när grabbarna och Johanna spelade fotboll! Så vi satt på en filt i solen! Skönt men så varmt det är nu! Hur ska jag överlevde denna sommar om det kommer bli sån här värme! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback