Onsdag!

Idag är det redan onsdag! Ojoj! Snart helg! Hehe igår efter jobbet åkte vi till soptippen och slängde allt skräp som blivit efter renoveringen! Så var skönt det! Sen var vi till bk och lämnade släpkärran sen skulle vi åka och hälsa på mamma och Anders men på väg dit så ringer mamma att dom skulle komma på besök och kolla in köket och golvet! Så då åkte vi Hem! Så mamma och Anders var på besök ett tag så det var så trevligt så! 

Dagens Emmis! 
Min goda frukost! Mmm
Nu ska jag kika lite på stan när jag har lunch!

Ha en bra dag! 


Kommentarer
cassi säger:

världens finaste! <3

Svar: Du ja min älskade syster ❤️
Emelinda

2014-05-07 | 17:48:58
Bloggadress: http://cassi.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback