Måndag, dagens tankar!

Nu börjar måndagen gå mot sitt slut! Dagarna går fort, helgerna går ännu fortare! Imorgon går vi in i vecka 31! 

Har nu mot kvällskvisten läst lite om förlossning och bedövning så jag har lite koll på det! Än känner jag mig inge nervös och litar på att min kropp som alla andra kvinnors kroppar klarar av en förlossning som kvinnor gjort så länge vi funnits på jorden! Jag ska hålla mig lugn och lyssna på kroppen! Har även funderat på att skriva ett förlossningsbrev och packa med i bb väskan sen men sen känns det, till vilken nytta? Kommer ändå inte gå som planerat och att ta det som det kommer känns enklare eftersom jag har ju ingen aning vad man ska skriva eller förvänta sig, vet att det kommer göra ont så bäst att förberedda sig för smärta! På ett eller annat vis så ska barnet ut! Men får se om det blir nå brev eller inte! Får ladda ipaden med film och musik och ha med oss! Haha utifall det tar tid så kan man sysselsätta sig! Sen undrar man ju när barnet bestämmer sig för att komma ut, min mamma fick min syster 1 månad för tidigt, jag kom 3 dagar efter beräknat. Men jag kommer säkert gå över så länge det bara går! Haha 

Sitter i soffan med mobilen och har den lite vilade på magen och så kommer en spark och man ser telefonen rör sig! Haha härligt! 

Snart är det film! Games och tron idag kl, det kan man inte missa! Hehe så spännande med en aning segt! 

I helgen var jag och shoppa liteinredning! Så roligt att börja få klart i köket och rummet så man kan pyssla ordning och göra fint! 

Igår var jag, Cassi, pappa och Anna och hälsade på deras hund trixie och hennes valpar! Sååå söta dom är då! Riktigt mysigt med små valpar som vi fick busa och gosa med! Så söta och så härliga små vovsingar! 
Martin skulle ju ha vart med för tror även han skulle smälta för dessa småttingar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback