Söndag!

Helgen har sprungit på i rask fart! Fullt upp har det vart! 

Just ni sitter jag i soffan men tröjan uppdragen över magen och känner hon rör sig och buffar där inne och känns härligt att kunna känna sen även att kunna se på magen hur den rör sig och ändrar form medans hon grejar där inne! Känna ju helt sjukt att det är en bäbis i magen? 50% mig och 50% Martin, hur fantastiskt är inte det! Min fina Martin! Han är underbarast! 

Fredas efter jobbet var det att åka och hyra en borr så Martin kan borra hål från köket och ner till tvättstugan för att kunna dra nytt avlopp från diskhon! Sen vart det att sätta upp täcktapet så då var Johanna och hjälpe mig medans Martin och fredrik gjorde annat! Täcktapet är det jävlohaste jag hållt på med! Fy så arg jag blivit på det ibland! Inte haft det bästa humöret häller! Hehe får skylla på gravidhormoner! 

Lördag så börja Martin Ulf och fredrik hålla på i köket! Jag fortsatte lite med täcktapeten! Sen var jag på dop för kusinen jerrys lilla nykomling Sofia! Så var skojj att få träffa alla! Sen även träffa min andra kusin Daniel och deras lilla nykomling som knappt är 1 månad! Så söt! 

Idag har jag fortsatt med täcktapet sen har vi vart och handlat gipsskiva sen även nya rör till avloppet! Så har vi satt upp lite bänkstommar! Kommer bli så bra när allt är klart! Var tvungen att sätta dit dörrarna på väggskåpen för att se hur det blir att se ut! 
Så fin bild men det kommer bli så bra när det kommer upp på väggen! Hihi 

Pappa skickade denna bild igår! Haha är Kevin, jag, pappa och Cassi! Var inte igår detta! Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback