Köksrenovering!

Köksrenoveringen har startat! Nästan allt är nere från väggen! Bara spisen, diskbänken och diskmaskin som är kvar och fläkten! Så vi kan använda "köket" lite till innan vi blir helt utan! Hehe så rörigt är det hemma! 

Har monterat ihop nästan alla nya bänkskåp så är bara att ta tag i högskåpen och väggskåpen! Martin har rivit ner allt! Jag har stått och hållet i nått om det här behövts! Hehe igår så rev jag dän lite tapet också så blir väl fortsättning på det! Hehe 

I lördags fick vi besök av Danne och Kristian! Så först vart det FIFA för Martin och Danne ! Sen vart det film! Trevlig lördags kväll!  

Söndag bestod av köket! Hehe 
Sen rev jag vidare på tapeten när Martin var och spela bandy sen kom Fillan förbi och hälsa på så var så trevligt att sitta och prata med henne! 

Tiden framöver kommer bog bara bestå av köket! Men kommer bli så bra så! 
Så härligt med sol! 


Kommentarer
Nikoninan säger:

Det kommer bli så bra så :):) Så kul med nytt :D <3

Svar: Ja det tror jag med hehe hoppad iaf haha <3
Emelinda

2014-03-10 | 15:18:33
Bloggadress: http://nikoninan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback