Härliga sol!

Idag har solen vart framme! Så härligt! Men vi har mest vart inne ändå i kökskausen! Imorse vid 10 åkte vi ner till stan för lions hade loppis! Köpte ett bord för 50kroner dom jag ska måla om och fixa ordning! Så skojj! Fast ska inte hämta bordet förens nästa vecka men det är betalt iaf! 

Sen vare hem och börja skruva igen! Martin håller på för fullt och tar dän köket! Jag skruvar ihop det nya jag! Hehe går kanon det! Men vi han ut en vända på promenad i solen! Så gick vi förbi elon och kollade på vitvaror! Vi är ute efter svarta kyl och frys och även fläkt, det ska vara högglans! Allt annat har vi köpt! Sen velar vi också med om vi ska ha bubbelvatten och ismaskin i kyl/frysen! Så vi får se hur det blir! 

Tittar tillbaka och njuter lite på bilder från Cypern! 

Nu ska jag fortsätta skruva! Och äta en banan så ha en trevlig lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback