Bäbisen i magen!

Idag på morgonen var jag och träffade barnmorskan! Så idag var det dags för att lyssna på hjärtat och mäta magen! Allt gick så bra så! Hon var väldigt livlig i magen och barnmorskan skratta för hon inte låg stilla utan sparkade så det spraka ur maskinen! Så var roligt att vara med och höra lilla hjärtat slå! Låg även precis på kurvan så det var ju bra! Sen även tog dom prover på mig och alla värden var bra! Behöver inte ära nå extra järn eller så! Jag håller mig till mina vitaminer från hälsokost!

Vecka 24
SF-mått 23
Hjärtljud 140

Mamma chansade hjärtljud och sa 144 så det var nära! Haha tydligen så var det runt 144 som både jag och min syster hade i hjärtljud när vi låg i magen! 

Fick även med mig moderskaps intyg som jag ska skicka in till försäkringskassan! Sen lär vi även boka tid så Martin får skriva på faderskaps intyg! Skojj! 

Nu ska jag försöka sova! Natti 



Kommentarer
Sandra säger:

Vilken barnmorksa har du?

Svar: Jag har Linda! Kommer inte ihåg efternamnet! :) dudå? :)
Emelinda

2014-04-04 | 23:19:38
Bloggadress: http://sandraerikssson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback