Fyndet på auktion!

Söndags var jag på auktion i Brunnsvik med mormor! Super skojj, var länge sen jag var med på sånt! När vi var mindre var vi med lite! 
 
Iaf! Det jag letat efter ett tag är en fin gungstol! Det fanns en på auktionen, en svart sliten en så nu har jag nått att jobba med då jag vill att den ska vara klar innan bäbisen kommer! Så den ska vara inne på barnrummet! Så ska måla din vit och göra den riktigt mysig har jag tänkt mig! Så hoppas jag hinner! För övrigt så står barnrummet ganska stilla! Kan inte bestämma mig för tapet! Ska vi ha någon riktigt tjejig rosa eller nått mer neutralt eller något blommigt och "romantisk" eller vad ska vi ha? Kikar och kikar men har så svårt att bestämma mig! 
 
Så här ser gungstolen ut! 
Bilden är tagen på auktionen! 
Så här vart den att se ut strax efter jag fått hem den! 

Börja skrapa bort färgen på en gång! Så snart är den förhoppningsvis vit! 
 
Tur mormor var med annars har jag aldrig vågat ropa! Mormor kan det där! Haha så vill med fler gånger! Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback