Tisdag morgon!

Tisdag morgon började bra! Skulle gå upp kl 6 men var så trött så låg och drog mig i sängen! Hehe skulle ha vart och simmat idag men när jag väl kom upp och allt var klart så var klockan för mkt för att jag skulle hinna simma! Så vart att skjutsa Martin till jobbet sen hem igen! Han ät en god frukost iaf! 

Yoghurt, hallon och Kiwi!  Mmm

Igår kväll åkte vi förbi mamma och pratade lite och visade bilderna från ultraljudet! Ska försöka börja köpa lite kläder till lillen men är ju så svårt! Fick rådfråga en kompis som precis fått sitt andra barn vad man ska köpa för något och i vilken storlek och allt! Allt är ju så nytt så tur man har vänner som har koll! 

Ska bli roligt att få börja kolla på vagn och liknande! :) 

Förra helgen var vi och testa pappas skoter som han köpt! Var så länge sen jag åkte skoter så var på tiden man fick köra haha 


Nu ska jag jobba och vara duktig! Är så trött i ögonen idag! Hehe somna vid skrivbordet skulle inte vara så snyggt! 

Ha det så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback