Liten på väg!

Länge sedan jag skrivit här men har helt halkat bort från bloggen men ska försöka bättra mig nu! Har till och med laddat ner appen i telefonen så måste ju bli lättare att skriva då! 

Hur är det med mig nu för tiden då?
Jag mår kanon bra! Inte kunnat vart bättre! 

Vad har hänt sen senast? 
Den 9 november plussade vi på graviditetstest!  Jag och Martin väntar vårt första barn som är beräknat till den 21 juli! Ska bli ett sånt spännande år och enligt ultraljudet är det en liten flicka i magen! Jag har mått så bra hela graviditeten (än så länge) mådde lite illa nån vända innan jag visste att jag var gravid! Allt känns så himla härligt och underbart och kommer bli ett så spännande år! Är så glad att jag har min Martin. 


Att berätta för familjen var så roligt att se hur alla reagerade på det! Mamma har sagt under en längre tid (senaste 2veckor innan vi berätta) att hon trodde jag var gravid! Haha men har kunnat varit tyst om det! Vi berättade för alla den 23 december! Vi beställde och designade muggar som det stod mormor 2014 farmor 2014 och så vidare så alla fick en varsin mugg med sitt nya namn! Så dom fick öppna sina paket samtidigt och det var roligt att se deras miner! Vi fick bara positiv respons på det och all vart glada! 

Jag jobbar och allt är som vanligt! Känner mig väldigt som mig själv, inge hormonanfall men det hinner väl komma! Försöker simma 2dagar i veckan och försöka hålla på med det så länge det är möjligt. Vi ska även renovera om köket och byta golv på övervåningen innan lillen kommer. Sen blir det att renovera barn rummet som idag är datarummet som ligger vägg i vägg med vårt sovrum! Så sk bli så roligt att få göra ordning och mysigt där inne! 

Nu så har Martin lagat sin specialitet, lasagne! Så nu ska jag äta mig så mätt så. Men ska skriva snart igen om trippen till Idre och lägga upp lite bilder från det också! 

Ha det så bra alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback