Dagarna i Idre!

I onsdag efter jobbet vart det att åka iväg till Idre för att spendera några dagar där med härliga vänner! 

Jag åkte snowboard första dagen men kändes lite obehagligt om jag skulle ramla på magen så vart att hyra skidor dom andra två dagarna! Så skidor vart det och så ovant det var att åka det då jag åkt snowboard de senaste åren ( sen jag gick i femman) men det gick bra, är som att cykla det sitter i även om man inte åkt det på ett tag! Vi åkte en hel del och var så dimmigt så man knappt såg framåt!  Vi har ätit fondu och set var inte dumt det! Roligt att testa nå nytt! Vi bada tunna och spelat kort och spelat risk och vart även spelat pingis! Så riktigt roliga dagar har det vart! Så tack alla för dessa roliga dagar i Idre! 





Hela gänget som var i Idre! Skojj skojj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback