Alla hjärtans dag <3

Igår var det alla hjärtans dag! Var först jobb sen sluta vid 3 åka och hämta Martin och handla! Vi köpte pepparbiff som vi gjorde ordning på kvällen! Vart så gott så!  Efter maten vart det att kolla på Titanic och Gud så länge sen man såg på det filmen men så bra den var! 


På morgonen vaknade jag av att Martin kommer in med blommor och choklad till mig innan han åkte till jobbet! Det hade jag inte förväntat mig! Min älskling han kan då allt överraska mig! 

Bild från Idre när vi låg i sängen och väntade på att alla andra i stugan skulle vakna! Vi vaknade kl 7 dom andra kl 8 så vi han gå ut och köpa liftkort och komma tillbaka utan att en själ var vaken! Haha 

Idag blir det lite jobb! Ska bli med Swedbanks fastighetsförmedling och representera Swedbank så ska bli skojj och första huset är mitt barndomshem som är till salu i Gonäs! Så roligt art få se det igen och få fram gamla minnen! Ska kolla i garaget om det fortfarande är en stor blå fläck över golvet där jag och Milla målade en kartong blå i smyg! Kan säga att dom upptäckte det! Hehe så ska bli roligt! Efter husvisningarna så blir det mat hos Martins mormor och morfar och fira Alf som fyllt år! 

Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback