Jag är färdig!

Taddaaaa!!!!!

Tycker det är roligt att diskmaskin lyser rött när den är igång och sen när den blir klar lyser det grönt och piper lite! Haha skojj! 

Annars så är jag ganska slut idag! Ont i halsen och förkyld! Fyfan! Helt slut i huvet och ögonen känns tunga! Men efter kvällen/nattens sömn så ska jag vakna upp pigg och kry imorgon bitti! (Tankens kraft! Kom igen nu!) 

Köket börjar komma i ordning! Vi har flyttat in saker och känns redan som hemma! Är bara kakel och fläkt och så lister och lite täcksidor kvar! Men snart så! 

Imorgon blir det lite kort dag! Igentligen jobbar jag till 18.15 på torsdagar men denna torsdag stänger vi 15.00 då det är  påsk! Så inte dumt det! Så lite långledigt! Sova ut och ha det härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback