Helgen i en rask fart!

Söndag morgon! Vi sitter på tåget till Stockholm sen 7imorse! Klockan ringde 05.45 så ingen sovmorgon denna helg! Men skönt så blir det hotell och ledig imorgon så får sova ut då! 

I fredas var det tjejmiddag på schemat! Fick även sms av Anna att vår kyl och frys hade kommit! Så vart att åka hem, hämta släpkärran och åka ner till Ludvika el installation och hämta men visade sig att båda inte fick plats på släpet men då var den en snäll en som jobba där som kunde ta den i firmabilen och köra hem den ena till mig! Så snällt av han! 
Vi åt på Akropolis och maten var så god! Roligt prat om allt möjligt! Länge sen vi träffades tjejerna och prata och hade så mysigt! Så sär var vi kvar till nästan 10! 

Lördag vart det ingen sovmorgon häller! Vaknade 06.30 och kunde inte somna om! Hehe skulle åka till Ikea och köpa det som vartrestat till köket! Så Cassi kunde bli med och hjälpa mig! Så släpkärran på bilen och grejer som vi fått med fel saker och även sånt vi fick för mkt av tog vi med oss för att lämna tillbaka! Glömde dock kvittot på sakerna vi köpt men det gick bra ändå, fick ett tillgodo kort. Vi var först in på Ikea! Och kuta igenom till köksavdelningen så jag äntligen kunde få mina vitrinluckor som vart restade så länge! Då det bara fanns 5kvar enligt lagersaldot och jag skulle ha 5! Så vart det att skynda sig! Vi fick även beröm av en Karl som kom fram och sa att vi lyfter så som man ska! Inte med ryggen utan med benen! Haha 

Sen vart det en vända på Ikea, mat på matpalatset. Vart ingen shopping för mig ner än allt som köptes på Ikea! Hehe sparar mig till Stockholm! Sen hämtade vi Lena och Kent som kom med tåget från Stockholm då dom vart i Thailand och var så bruna och fina! 

Sen på kvällen vart det att fira Lena som fyllt år! Då var vi på gocarten och åt och det var så gott så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback