Vilket höstväder!

Idag har det vart så fint väder! Solen har lyst! På förmidddagen vart det en promenad i solen och martin tog med sig kameran! Härliga färger det är ute nu! Kanske ska bli ännu en promenad nu snart? hehe skulle inte vara så dumt!
 
Efter promenaden bärde det av till amma och Anders och få äta mat! Anders är hemma en vända men åker tillbaka till usa på måndag! Korts vändor han är hemma men nu har man fått träffat han! 
 
I onsdas var vi på grand ett jäng kompisar, tror vi vart 10st. Vi åt mat på sten! var gott som bara den det där köttet. Så nu har man testat på det. 
 
Igår direkt efter jobbet så hämtade jag upp martin från sitt jobb och så vart det kupolen! köpte lite nytt, linne, bluse, cardigan och en jacka! Hittade även ett par byxor som jag tänkt köpa, så ska nog beställa dom! Så vart en trevlig fredas dag i borlänge men shopping. kvällen var det fotboll, Någon som missat? jag kollade på ipaden och samtidigt kollade på fotbollen. Gjorde martin sällskap! men jag såg slut målet! Inte dumt zlatan! 
 
Snart öppnar också Ikea i blge, så roligt att få ikea närmare! hehe 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback