Nöjd Emmis^^

Nu har jag nästan fått ordning på allt nere i vardasrummet nere! Så nöjd! Igår vart det en tripp till nya handelsområdet i Borlänge, och kollade in nya ikea med Johanna! Så roligt! Jag och Johanna yrade runt där och kikade med massa folk. men det gick bra och allt var bra organiserat! På parkeringen in till ikea stod det unga jobbare och pekade vart vi skulle åka så det var riktigt smidigt! Väl inne i ikea fick vi godis, glögg och pepparkaka och i kön så var det en som dela ut flädersaft och det var inte dumt det! hehe precis när jag stod och sa att jag är törstig och de borde ha en dricka automat! hehe Passande! Ikea för 10stjärnor av 10!
 
Hittade lite smått och gått! 4a nya kuddar (till soffan nere) 2blommor. stort ljus och sen en sån där bra sak att ha i garderoben så man kan få ut änne mer av garderoben! hehe Tror jag fick med det mesta? 
 
Iaf. Här kommer det en liten bilder från hur det ser ut nere nu. 
 
Så här såg det ut innan... 
Efter med gammla soffan... Den passar inte alls in och är så fjutig emot rummet. 
Efter
 
Kan inte annat än säga hur nöjd jag är! De vita kuddarna i ena hörnet ska bytas ut.. hehe så ska vi iväg och kolla på en vit rya matta idag! Sen vill jag ha ett vitt bord, fyrkantigt eller runt och en ny skänk att ha tvn på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback