Söndagens äventyr!

I Söndas vart det att följa med Johanna och fredrik ut på äventyr! Vi gick från sörvik och ut på isen och över till sollen! Vi gick över och runt där inne på ön innan vi kom ut på andra sidan av den och där kom pappa och Anna och Trixi åkandes! Då åkte längdskidor och Trixi sprang med! Så vart att prata med dom och busa med Trixie! Fredrik tog kort på henne! Så gick vi en bit efter isen med dom och kastade snö klutar åt trixie! Sen fick Trixie separations ångest när vi skulle gå genom ön igen och pappa och anna skulle fortsätta sin skidtur runt sollen! Trixie ville var med oss och leka men hon fick följa med pappa och anna runt och pappa sa att hon gnölade hela vägen! haha så mötte vi öpp dom igen på andra sidan så då vart hon glad! :) 
 
Vart en lång dag ute! Johanna och fredrik hade med sig fika! Vilken inte varken jag eller martin haft en tanke på men så snälla som de var fick vi också! haha :)
 
Denna bild överst tog jag! Syns på skillnad av kvalitet! haha ;) De under har Johanna tagit och Fredrik tagit! :) Lånade bilderna johannas blogg! :)

 
När vi väl kom hem vart det duschen och så vila sig lite och så åka tillbaka till sörvik och få mat av pappa och anna! Mummsigt! hihi Hela familjen var sammlad! ;)
 
Vi hittade lite gamla bilder! haha så mycket roliga kort det finns på en! vi fick oss massa roliga skratt! haha
En bild på mig och Emelie när jag skulle lära henne att åka snowborde! Tror det var på en ute dag med skolan i fjällberget! Där var vi inte så stora!
En bild på mig, emelie, milla och även tina i hörnet! :) när cassi och milla skulle på klassresa till Göteborg när dom gick i 6an! Fick kapa kortet för cassi ville inte vara med! Eller fick inte lägga upp det på henne! hahaha Jag och emelie hade bestämt oss för att vi skulle vara helt rödklädda när vi skulle vinka hej då till våra storasystrar! Och jäklar vad milla sur ut att vara lång imot oss! gammla tider <3 

Kommentarer
cassi säger:

hahaha inte så konstigt när det ser ut som om jag skulle heta mupp med midjeväska och allt ;)!!! LYCKA TILL IMORGON! <3<3 kommer gå super bra!

2013-03-18 | 16:25:48
Bloggadress: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback