Gamla bilder!

Hejsan! Redan torsdag och vi har vart hemma i 4a dagar! Går så fort! Inatt fick jag somna själv då martin åkte och jobba 22.00 typ och kom hem vid 1.... vi hade lagt oss i sängen och vilat lite för martin var trött så han skulle orka.. jag somnade då med nästan alla kläder på mig och orkade inte gå upp för att ta av mig kläderna och somna om på en gång och sen vaknade jag när martin kom hem och var tvungen att gå upp då jag glömt att tvätta bort sminken och borsta tänderna! haha Så imorse började martin senare så vi han äta frukost ihop! Mysigt <3 
 
Annars idag har jag läst ut boken, 50 nyanser av honom så var en dramatiskt slut och jag som så sällan öppnar en bok... kan erkänna att några tårar rann för min kind och var tvungen att höra med cassi om hon hade nästa bok så den ska hon ta med sig ikväll när vi träffas! sen har jag hunnit baka några choklad maränger! mmm 
 
Nu sitter jag vid datorn och så kollade jag igenom Johannas blogg lite längre tillbaka och hittade dessa bilder från min bal! 
 
Gammalt men känns inte som det var allt för länge sen! Känns som att jag många gånger kastar mig ut i nya saker och nu ska jag kasta mig ut på nytt och testa mina vingar! Jag älskar att utvecklas som människa och lära mig nya saker och det är nått jag kommer göra! :) Att kolla tillbaka i tiden inser man hur mycket jag trappat upp mig och vart jag kommit! Har aldrig vart lyckligare och jag vet att mycket av den lyckan är på grund av den prins jag träffat! Han är min vita riddare! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback