Fredag^^

Grabb fest! Biljard, fotboll och nu biljard igen! 
 
Så själv har jag kollat på Vampire diaries avsniitt! Man kan nog allt höra att grabbarna börjar hamna mer på lyset när det allt blir mer och mer högljutt! haha men skoj skoj! ;) 
 
Fredag idag! Bestod av Jobba 8.15-15.15 sen hem och så åkte vi och handla mat och godis inför kvällen! Träffade på milla och sibban på coop! :) 
 
Jobbet går bättre och bättre och känns som om allt börjar falla mer och mer på platts! Är väldigt mkt att ha koll på så skulle behöva plugga på en hel del om alla olika kort och erbjudanden och ja! Allt som har med bank att göra skulle jag behöva plugga på! hehe Men efter dessa 4a dagar så känns det bra! När jag var på väg att gå för dagen var det en kolega som fråga - Kommer du tillbaka på måndag?    mitt svar! Självklart! haha tycker om nya utmaningar så känns ändå inte som jag tagit mig vatten över huvudet! Detta kommer gå galant! ;)
 
Känns otroligt skönt med "vanliga" öppe tider! hehe och inte bara 10-18varje dag och även helger! 5dagars arbete och ledig alla helger! NÖJD! Känner i hela kroppen vilken glädje det är att få jobba igen och ha kollegor runt om en! 
 
Så vet inte vad vi ska hitta på i helgen! vet att mamma och anders ville att vi ska komma och hälsa på! så kanske vi hinner med att göra det! Vem vet! lär lämna tillbaka resväskan till anders som jag låna när vi åkte till thailand så kan ju vara bra att han får den nu innan han åker till usa och blir där över 1år med lite hema vändor ibland! :) 
 
Under att jag skriver detta inlägg så har jag mer eller mindre bara försökt att kolla på skärmen för att lära mig att lita på mina fingrar nu när jag jobbar på banken för man använder sig av datorn på alla ärenden och kan är ganska impad på mig själv att mina fingrar hittar väldigt bra utan att kolla allt för mkt! ;) hehe HÄRLIGT EMMIS! 
 
Nej ska nog kolla på nå avsnitt på någon annan serie nu så får grabbarna leka av sig med biljard! ;)
 
HA EN TREVLIG FREDAS KVÄLL! 
Vadå övertramp?
Bild från midsommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback