Äntligen hemma!

Eller jaa, hade mer än gärna stannat 1 vecka till men man kan inte alltid få som man vill! ;) Men när vi väl satte fötterana hemma i huset så känndes det otroligt skönt att komma hem! Att verkligen få njuta av hur fint det är hemma och verkligen känna JAG ÄR HEMMA! Hemma med min älskling <3 Är så otroligt glad! 
 
Vi har hunnit med en hel del på våran resa till Ao Nang...
Elefantridning och elefant baby show, Tigertemplet, monky cave, rafting (kom inte på det svenska ordet! hehe) paddlat kanot i havet, vattenfall, fisk farm, rock climbing (bergsklättring) scopa diving (dykning med riktigt utrustning) Sen åkt på båtar ut till olika stränder! Resan har vart kanon och inte vart så mkt stilla dagar! haha fullt upp! Ut över allt vi gjort och sett så har vi ätit massa mat, solat och badat! 

 Solnedgången i thailand var så otroligt vaker! 


Glada efter en lyckad dykning med tuber och allt! Djupaste vi var ner var 11meter! Otroligt häftigt! Fick även se Nemo fiskar och andra fiskar som är med i filmen Hitta Nemo!

Dessa fina stränder! saknar badandet redan!

Ett tempel i Krabi Town som vi kikade på!

Elephant ridning! Skojj!
 
Jag och älskling försökte ta kort på oss så kom det en fram och fråga om vi ville att hon tog kort på oss så det var en snäll en! :) Ute på Raily Beach
Tiger Templet! Höggt upp på ett bärg... 1237trappsteg rakt uppför! Höll på att dö av värmen och drygheten med att gå i trappor!
Brant var det också och apor som sprang runt som galningar! Blev attackerad/ rånad av en apa.... haha på vägen ner så kom en apa och kastede på sig på min vattenflaska bakifrån mig tog den, bet hål i botten och drack! Jag skrek rakt ut! Jag höll på dö av värmeslag men tur så gjorde ju inte apan det då han fick mitt vatten! 
Väll uppe på toppen! Var en sjön kännsla men då var det bara ner vägen kvar... efter detta äventur fick jag grym träningsverk i vaderna!
 
Kommer lägga upp fler bilder en annan dag men nu vet ni att jag lever iaf! :) Brun har jag blivit också! Inte så brun men brun för att vara mej! hehe 
 
Idag har jag umgåtts med Emma och vart på stan och kikat och tagt en lång fika! Blir även att träffa henne imorgon med! hihi Mysigt! Vi strosa runt och kolla på bäbiskläder! Emma har gått halva sin graviditet så mysigt! =D
 

Kommentarer
cassi säger:

åååh vad mysiga bilder, du måste lägga upp alla du har på fb :D

2013-03-12 | 18:18:31
Bloggadress: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback