Allt går som på räls! ;)

Haft en kanon bra dag! 
 
Igår ringde telefonen och det var chefen på swedbank som berätta att jag fått jobb! Så på Tisdag börjar jag mitt nya arbete där! Känns sjukt spännande! 
 
Idag var jag ner och skrev på papper och allt! Så igår vart det Kina för mig och älskling och fira lite! Vart även lunch med Emma där! haha inte dumt! 
 
Så idag har jag haft en bra dag! Gick upp vid 6 tiden när martin gick upp! Legat och läst lite på boken jag börja på i Thailand! Sen kom Emma hit vid en 11 tiden! Trevligt! Så vart det stan vid 12 för att äta på kina! Prata och sen vart det att kika runt på stan och sen skriva på papper och sen mer stan! Köpte 1par nya byxor idag! Allt känns sjukt bra!  
 
En bild från Thailand! 
En liten elefant på 4år! Så söt! Fick en puss av henne på kinden! hahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback