Sommar och sol!

måndag och en ny vecka är börjad! Dagen har gått fort lika som alla andra dagar och att jobba på banken är riktigt roligt! hihi Skojj! 
 
Har inte hänt så mkt sen sist! Inte vad jag kan komma på nu iaf.... 
 
I helgen var jag och Martin och fiska i barken i Smedjebacken, vi fiska efter gös men ingen fisk ville nappa! hehe men men det gjorde inte så mkt för solnedgången var fantastiskt vacker! Jag låg i botten av båten och läste bok jag! hehe inte alls dumt! 
 
Bilden nedan har martin tagit! Så fint! 
 
I helgen har jag solat och lite sånt! Söndagen vart det storstädning / tvätt dag! så fick undan en hel del tvätt igår vilket var skönt! Planterade även yterligare blommor som jag ställde på balkongen så vart ett litet lyft där allt! 
 
Vill ha ett annat bord på balkongen.. vill ha ett vitt fint cafe bord! mmm hehe men tänkte vänta tills det blir lite rea på sånt när secongen är slut! Om jag hittar nått i smaken! 
 
Fredag är det Midsommar... beställde en ny klänning igår som jag hoppas hinner komma innan fredag! och att det passar perfekt också! blommig, lite åt det rosa hållet! Kanon söt! 
 
Har även hunnit men ett dopp i sjön för iår också! Kallt men funka fint! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback