Shopping och blommor^^

Söndag idag och helgen har gått fort som vanligt! 
 
Solat, fiskat, åkt båt, shoppat och planterat blommor! 
 
Idag vart det att åka till borlänge! Jag skulle köpa nya skor som jag kan ha och jobba i som ska passa till allt! hehe Första stoppet var biltema, så jag gick till plantaget istället. hehe köpte lite blommor och 2jordsäckar.... haha smart som jag var tog jag en korg.... blommorna fick platts. vart bara lite problem när jag tog jordpåsarna och bäde dom under ena armen... tunga som attans var de men envis som man ska vara så skulle jag promt ha med mig de ändå.... så när jag stod i kön och stonka och försökte kasta upp de för att få ett bättre grepp så frågade mannen framför mig om det var tungt... hehe så han tog påsarna och la dom där man ställer kundkorgarna på... snällt av han! Sen när jag skulle betela så ringde martin så han fick komma med bilen och hjälpa mig bära! hehe 
 
Så vart det kupolen! Kutade runt på alla skoaffärer.... sen hamnade vi inne på MQ där jag handla kostymbyxor och en mörkblå kavaj! hehe drog iväg där lite..... jag som BARA skulle ha skor! Hittade även ett fin topp på en annan affär också! hehe Vart mat på matpalatset! Var lite roligt för dom vi satte brevid typ hade exakt samma mat som oss.... jag och "damen" satt på samma sida och åt räksallad och martin och "karn" åt kebabtalrik! hahah 
 
När vi kom hem planterade jag blommorna på en gång och dona, brände mig på en brännessla på fingret..... men men Blommorna vart kanon bra! Så hoppas att de ska ta sig och växa bra nu! hehe 
 
 
Har även städat på terassen... är frömjöl överallt..... har sopat, torkat och allt... mem det är bra svårt att få bort! 
 
Nu blir det fotboll... springa av sig lite energi! Secong start för min del! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback