veckan har gått fort!

Igår var det så fint väder att vakna upp till! Solen lyste och det var riktigt kallt men så vakert! Fick ingen bra bild på det men men! 
 
Fredag idag och har tränat varje dag denna vecka! Riktigt duktigt! Jag och jennifer har verkligen gett gärnet på gymmet denna vecka! Ska träna idag kl 4a! wieee! Tog nog i lite för mkt på en benmaskin.... känndes så bra med träningsverken som jag fick men mitt onda ben börja cp... så vill inte att det ska bli så som det var i thailand när jag var där sist då jag knappt kunde gå för benet krånglade så igår natt hade jag så ont i benet så låg mäst och snurra i sängen och på morgonen innan träningen letade jag på mina stödstrumpor, hittade 1 strumpa så var bra så då kunde jag ha den på onda benet och en vanlig strumpa på andra! snyggt! Så igår hade jag den på mig hela dagen så ska ta på mig den igen när jag ska träna! Var även och införskaffade mig piller på blodförtunnande så kanske det blir bättre! 
 
I onsdas vart det först träning. sen till mamma och hälsa på henne och så hade hon så ont i ryggen så hon knappt kunde stå upprätt men hon kom på medans jag var där att vi skulle mublera om så vart att flytta soffor och ha sig men vad gör man inte för sin mamma <3 sen hem och fixa sig snabbt sen och hämta jennifer och gick runt på stan sen mötte johanna upp och så vart det fika på BK men Jennifer, Johanna, Cassi och Fillan! Mysigt! Sen hem och besöket fortsatte! Jennifer, johanna och fredrik kom på besök för att bröderna först skulle spela fifa sen kolla på hokey Djurgården - Leksand! Så vart att köpa pizza och flöta hela högen! inte en dum dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback