Tvättstugan har fått sig ett lyft!

I helgen bestämde sig jag och martin att måla om i tvättsugan! Nu när jag ändå är hemma så kan man ju passa på! Så gick kanon bra! Målade om taket så det skulle bli vitt och frächt igen! Sen målade vi ljusgrått på väggarna! Var riktigt orange där innan så känns så mkt ljusare och frächare när man går in där så tänker man "justja här är det om målat och frächt!" känns faktiskt en aning mysigare att gå ner till tvättstugan! haha låter som man går långt men det ligger på nerevåningen! ;)
 
Kom på efter att vi lagt ut papp och spaklat lite att vi skulle ta en förebild! Kan ju vara kul att ha så dessa får vara förebilderna! Man ser ju iaf det orange! haha så målade vi även om röret där i hörnet och det man hänger tvätten på och spände om linorna! Riktigt bra förändring! hihi SUPERNÖJD!
 
FÖRE
 
EFTER
Den här hörnan var inte riktigt klar och har inte tagit nå bilden när allt är undanstadat och fixat men  så nöjd! Målade bakom alla rör och var väldigt noga! Martin vart impad när han kom hem från jobbet! ;)
Så står det 2tavlor på vattenbereddaren, tror jag det är? som jag ville sätta upp ovanför tvättkorgarna och så en vit hylla/ bänk som man kan lägga tvätten på och så dom lila tvättkorgarna lär bytas ut till nå vita! hehe 
 
Vart riktigt nöjd med tvättstugan! Tog 2 dagar för mig att måla sen mellan målandet vart det träning med jennifer! hihi TRÄNINGSVERK som attans har jag haft! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback