Träna Träna Träna^^

Tisdag morgon! Gcik upp lite efter 7 idag! Martin började senare idag så vi han äta frukost! :) Har settat vid datorn och skrivit lite och skickat iväg! Håller tummarna att det blir  bra! :) 
 
Igår kom pappa förbi och åt semla och pratade! 16.00 vart det träning med jennifer men jag mitt smörto glömde mina träningsskor! hehe så fick träna strumpfota! Gick bra det med men attans så mkt folk det är på gymmet vid den tiden! Men nu snart blir det gymmet med jennifer. 9.00 skojj! Ska komma ihåg skorna och vattenflaska! 
 
Efter gymmet ska jag hjälpa mamma inne på life så idag blir det lite jobb också! Härligt! 
 
 
Ha en bra tisdag! Fet Tisdag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback