Tandläkaren^^

Taggad och klar för att åka till tandläkaren! hehe så ringde min telefon, han inte på och det var skyddat nummer så strax efter så ringde mamma... öö vad vill hon 10i 8a på morgonen? Då hade hon tandläkaren i andra luren! hehe mamma sa att min tandläkare var sjuk som jag skulle till! Så vi la på så tandläkaren kunde ringa till mig! 
 
Vart nästan lite som en lättnad men attans så fixade hon en tid idag till en annan tandläkare så jag ska få fixa min mjölktand som gått av! men men.. bara att tagga om vid 11.50 
 
Kunde heller inte somna om när älkslingen gick upp och åkte till jobbet! 
 
Ikväll blir det tjej mys med, emelie, milla och fillan! Vi ska göra korv och strips här! Trevligt att träffas lite så martin ska åka och äta pizza hos en kompis! :) Blir det tjej snack! Pratade med milla igår om att färga ögonbrynen och ögonfransarna! Har ju så ljusa och tänkte att gör man det känner man sig inte lika osminkad! :) inte så tokigt! 
 
Undra vad jag ska hitta på nudå fram till 11.50? får inte igång kanalerna..... attans! Vill ju kolla på real housfife! "stavning?" 
 
Får tvätta och städa istället då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback