Tandläkaren!

Den dagen jag var till tandläkaren "Torsdag" Det gick bara bra... tog ingen bedövning... är så obehagligt med bedövning! Så körde utan! Dom tröck dit en korm runt min mjölktand som hade gått av och fyllde i där! Gick bra och gick fort! Dyrt var det också! Herregud att det kan kosta så mkt? tråkigt! Skulle ha behövt vart dit och laggt ett lock på min andra mjölktand också! hehe men det får vänta! 
 
Efter tandläkaren vart det mat på kina med mammsen och sen vidare till coop för att träffa pappa på fika! Inte en dum dag inte så det vägde upp tandläkaren! hehe Så gick vi in och handlade också! Pappa tog en åk korg och jag en bärkorg! Men var smart och kom på att jag kunde ställa min korg på pappas! hehe 
 
Tidigare i veckan var det lite tjej mys med johanna och jennifer! Vi åt bara massa gåttis och pratade och flötade! haha 
 
Och torsdagen var det matmys med Milla, Emelie och Fillan! Vi åt korv och strips och bullar! Inte en dum kväll det inte! Var så mysigt att babbla och så! Alltid behövligt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback