Onsdag!

Dagen har rullat på! Började med träning med Jennifer halv 9! Vart lite senare idag då min älskling hade sovmorgon till 9e så vi åt frukost och så! Inte så tokigt att ha sån vardagslyx att äta frukost ihop en onsdag! Gymmet gick bra! Vi var mer fokuserade idag! Igår pratade vi välldans mkt under gympasset! "var länge sen vi tränande" vi prata en hel del idag också men tränade på bra! 
 
Sen under dagen har det vart ganska så lugnt! Gjorde ordning ett paket och åkte och postade och handlade mat! Då träffade jag pappa som var och åkte bil! haha så han vände och kom till mataffären och babblade lite! Trevligt! ;) hihi 
 
Nu på kvällen har jag vart med martin och tränat i gymmet hemma! Så vart lite kvällsträning för mig också så 2ggr om dan! Inte tokigt! hehe 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren.. fydå! Ska laga min tand som gått av. aj aj kommer svida i kassan! hehe men men har man mjölktänder så har man! 
 
Bilder från i helgen då det var skridskor på väsman med älkii, pappa och anna! :) Inte alls dumt det! ;) pappa börja skrattade åt mina skridskor för att dom såg så små ut! haha as korta blad på mina 36or.... haha kan iaf vifta på tårna och ha strumpa och raggsockor! ;)
 
 
Önska mig lycka till hos tandläkaren 20över 8a imorgon bitti! Kan verkligen behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback