Klipp klipp!

i går gjorde jag om ett par gammla byxos som jag köpte nån gång jag gick i lorensberga.... haha fick på mig dom emn vet att jag aldrig kommer använda de så då vart det att klippa lite och sy! Lånade hem mammas sy maskin då jag var dit och hälsade på! Höll på och var så trött på masinen då jag inte fattade vad det var för fel på den... För den var redan trädd med tråd och tänkte att det borde ju vra rätt iträdd men icke var den det! haha Sen funkade det! 
 
Vart kanon bra! 
 
I Tisdas var jag på ansiktbehandling på Face it. Gjorde om klassik ansiktsbehandling och så färgade jag ögonfransarna och ögonbrynen! Var så skönt allt! hihi Färga ögonfransarna var lite obehagligt och sved lite men helt klart värt det! ;)
 
Nu ska jag nog äta mat sen bädda rent i sängen och bädda! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback