Gizzmo

Idag har det vart jobb! Var lång dag idag så jobba till 18.15 så när jag kom ut från banken så hade mormor ringt så ringde upp henne och hon berättade att Gizzmo hade blivit avlidad! Älskade hund! Att man kan älska en hund så mkt! 
 
Mormor sa i påsk att det var nära att Gizzmo mådde så dåligt och hade ont. Inatt var hon uppe och gick och skulle ut hela tiden. mormor var ut med henne och katten följde efter gizzmo, han kände säkert att hon inte mådde bra. Så idag åkte mormor med gizzmo till veterinären och undersökte henne. Hon hade inflamation i hela munnen och sen en stor tumör i magen... Stackars älskade lilla vänen <3 Hon vart hela 14år och 3/4månader Hon har vart med sen jag var liten! i 14år har hon funnit! Vi fick henne som liten sen när mina föräldrar skilde sig så hade dom inte tid att ha hund då hon skulle få sitta inne mäst när dom jobbade. så då flyttade hon till mormor och morfar! Hon har mått så bra och vart den riktigt bortskämda hund som bara hon kan! 
 
Några vintrar sen! Jag och Johanna åkte ut till gubbo för att ta bilder på Gizzmo så man har lite den daen hon inte orkar med längre! Är så glad att jag har de <3 
Jag och Gizzmo! 
 
Måste hitta på de gamla bilderna från när hon var liten och jag och cassi med! Vi klädde på henne kläder, prinsess krona, halsband! Och satte henne i en liten korgstol och så tog vi kort på henne! Även om det inte är det roligaste för en hund så ville hon vara med oss även om vi klädde ut henne! Mamma såg oss en dag när vi klätt på henne, hon tog av henne allt och tog med henne ur mitt rum och stängde dörren! Gizzmo ställde sig då utanför min dörr och gnällde och ville in så mamma öppna dörren och hon gick in. hon ville vara med oss! 
 
Gizzmo kommer vara den hund jag aldrig kommer glömma! Vila i frid! Du finns i mitt hjärta, alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback